Lotgenotencontact

Het lotgenotenforum van Trombose.nl is een forum waar lotgenoten elkaar steunen, informeren en helpen. Gun elkaar daarbij de ruimte en wees vriendelijk voor elkaar.

Trombose.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de reacties op dit lotgenotenforum noch voor de inhoud van andere websites die hier genoemd worden. Klik hier voor ons moderatorbeleid.

LET OP: Deze website is geen vervanging van een officieel medisch consult. Als u klachten heeft, adviseren wij u ten sterkste om met uw eigen behandelend arts of huisarts contact op te nemen. U kunt uw medische vragen natuurlijk ook stellen in de rubriek 'Vragen'. U krijgt dan antwoord van onze medisch specialist.

(advertentie)

bibi

Geschreven op: Woensdag 26 Juli 2006 om 17:02
Ongepast of beledigend?

hallo lotgenoten,

ik slik al 15 jaar bloedverdunners.weet iemand van jullie of men met het slikken van bloedverdunners een tatoe kan laten zetten? 

Reacties op dit bericht:

Pagina 3 van 4 pagina's met reacties
[1 2 3 4]

Geschreven door: Nio op Woensdag 20 Oktober 2010 om 10:46 Ongepaste reactie?

Monique,

Bedankt! Hij wordt zeker mooi, 6 november de 2e sessie dan word die afgemaakt.

En er komt ook kleur in de 2 lotussen krijgen kleur. Het oog van de Koi en ik wil de bovenste rand van de vin ook in kleur hebben wat vervaagd in schaduw (Black and Grey).

Genezing gaat ook goed, tattoo slaat nu wat wit uit, maar dat komt door de nieuwe huid. Korstjes zitten er ook op, heel vervelend het jeukt zo! Maar niet krabben. smiley

@Galatea, toen mijn tattoo werd geplaatst was de INR 1.6. Ik heb absoluut niet gebloed. Het streven van de Trombosedienst was een INR 2.0.


Geschreven door: Nio op Maandag 8 November 2010 om 19:59 Ongepaste reactie?

Inmiddels is de 2e sessie ook achter de rug. Het viel wederom reuze mee, niks aan de hand.

Hierbij nog een foto:

1: http://94.100.114.2/1154000001-1154050000/1154027301-1154027400/1154027372_5_GfpR.jpeg

2: http://94.100.121.150/1154000001-1154050000/1154027501-1154027600/1154027573_5_cxPp.jpeg


Geschreven door: razor tattoo op Maandag 31 Januari 2011 om 13:34 Ongepaste reactie?


Door medicijnen met bloedverdunners zal het pigment minder goed door de huid worden vastgehouden. U wordt geadviseerd om ruim 24 uur vůůr de behandeling en tot 4 uur na de behandeling geen bloedverdunners (bv: aspirine, aspegic, sedergine...) in te nemen.
Pijnstillers met paracetamol (dafalgan, perdolan, panadol...) is toegestaan .
Medicijnen voor acne (bv: Roaccutane) of eczeem maken de huid dunner, eerst de kuur afmaken alvorens te pigmenteren


Geschreven door: linda op Dinsdag 8 Februari 2011 om 14:45 Ongepaste reactie?

ik neem "enkel" cardioaspirine in . 1 tablet elke ochtend , dus ik neem aan dat dit zeker voor geen problemen zal zorgen ???

groetjes


Geschreven door: Tilly op Woensdag 15 Juni 2011 om 10:53 Ongepaste reactie?

Zit een beetje in 2 strijd en nu ik hier die reacties lees helemaal ..pfff
Ik wil een oude tatoo laten oppimpen maar slik sinds 3 jaar ook bloedverdunners voor me vaatproblemen na bestraling smiley
De 1 zegt, ja geen probleem, de ander zegt, doe maar niet ... ik laat het maar voor wat het is denk ik, Beter plan !


Geschreven door: Annelies Freij op Donderdag 18 Augustus 2011 om 13:50 Ongepaste reactie?

Ik ben hartpapient en gebruik carbasalaatcalcium cardio 100,wil graag op mijn enkel een kleine tatoega laten zetten is dit mogelijk


Geschreven door: agnes hof op Maandag 26 September 2011 om 19:37 Ongepaste reactie?

Ik had ook een afspraak staan om een tattoo te zetten op 06-09-2011 maar mijn tattoshop tatoeert dus niet..Je hebt meer kans op infecties,plus dat je gigantisch veel bloed..Ik heb helaas mijn tattoo af moeten zeggen...Ik zou een schorpioen laten zetten..
Succes met het wel of niet doen van een het zetten van een tattoo..


Geschreven door: Jesse op Woensdag 28 December 2011 om 01:30 Ongepaste reactie?

Het mag wel, vroeg er ookal naar.
wel bij de trombosedienst melden wanneer,zodat ze de dosering kunnen wijzigen. succes


Geschreven door: Joyce op Dinsdag 17 Januari 2012 om 20:11 Ongepaste reactie?

Ik slik ascal vanwege een embolie die ik in mijn oog heb gehad in oktober. Alleen ben ik nu nog aan de onderzoeken of het Łberhaupt wel een embolie is geweest en niet wat anders. Maar slik wel Ascal.. Maar ik heb voor die ''embolie in oog'' een tattoo laten zetten en die hoeft nu alleen nog voor een tweede keer ingekleurd te worden. Ik heb het gevoel dat dit zonder problemen moet kunnen toch??


Geschreven door: janneke op Maandag 9 April 2012 om 20:59 Ongepaste reactie?

Ik gebruik sinds 2009 fenprocoumon en nog steeds 1x per dag clexane 1.0ml! Ik wil heel graag weer een tattoo laten zetten, mijn inr is rond de 1.4, al jaren. Mensen om mij heen en idd de doktoren raden het sterk af!
Maar zoals ik lees, hoeft het dus geen probleem te zijn??


Pagina 3 van 4 pagina's met reacties
[1 2 3 4]

Reageer nu op dit bericht:

Let op! Alle vragen en antwoorden worden geÔndexeerd door diverse zoekmachines. Als u niet wilt dat uw persoonlijke gegevens via internet gevonden kunnen worden, dan moet u deze zeker niet in uw vraag verwerken.

Als u medische informatie aanhaalt die niet uit uw persoonlijke omgeving komt, dan is een bronvermelding gewenst. Uiteraard is het de bedoeling dat de medische informatie die u noemt naar uw beste weten de juiste is. Het is niet de bedoeling dat u reclame maakt op dit forum.

Lees voordat u reageert ook onze huisregels.

Disclaimer over bijwerkingen: U kunt als patiŽnt zelf uw bijwerking melden bij het Lareb. Het Lareb verzamelt alle bijwerkingen van geneesmiddelen en vaccins in een databank. Door het melden van een bijwerking draagt u bij aan de veiligheid van geneesmiddelen en vaccins. Melden gaat eenvoudig via het online meldformulier.

Typ uw naam en uw bericht in en druk daarna op 'Voeg bericht toe'.

Uw naam: 
   
Uw bericht: 


(advertenties)
(Advertentie)
Print deze pagina uit Print deze pagina
Voeg Trombose.nl toe aan je favorieten! Favorieten
Advertenties